Friday, March 14, 2008

Hannah active?


Hmm.... confuse jugak mama bila teacher kata anak mama ni active. Mula2 ingatkan teacher tu nak kata utk Hakimi... tp tak.... untuk Hannah. Teacher kata Hannah active.... kan skrg dah pandai merangkak... bukan main ligat lagi dia. Siap tarik2 stokin kawan2 dia, cuit2 muka n tgn baby2 lain.. wah.... terkejut mama. mama ingat itu biasa je. rupanya itu active ye. Maklum la... mama terbiasa dgn Abg Mi yg sgt la activenya.... so mama rasa Hannah ni sgt la sopan. Hehe..


Mama masih ingat masa Hakimi dulu.. time2 mcm ni.... walaupun hanya merangkak... tp mama dah rasa kepenatan dah sbb merata dia pegi. tak dok diam langsung. Agaknya mmg berbeza la boy n girl ni.. Mama mmg tak berpeluang nak masak kalau babah tiada di rumah. Skrg ni kalau mama ngan Hannah je kat rumah mmg boleh masak sbb Hannah kalau bg mainan mmg leka dok main ngan benda tu je...
p/s: Gambar tu lak Hakimi letak Dora atas baby Hannah.. Abg Mi kata baby nak mainan... lg pun sbb mama kata Dora Hannah punya.. abg Mi punya Elmo... masa tu Hannah tak sampai pun 2 bulan....

1 comment:

rizza said...

comel anak dara awak..dah beso ye...