Thursday, March 6, 2008

Hannah Hadirah


Hari ni mama nak ceta fasal anak mama yg pompuan lak.... Hannah Hadirah lahir pd 24/8/2007....12.02am (Jumaat)... 3.0kg... 55cm... pada aku kecik .... tak besar mana..... sbbnya Hakimi 3.1kg...52cm...
Hannah mmg dr lahir good girl.... tak kuat meragam... jarang menangis.... unless sakit... sampaikan kalau dia nak susu pun mama kena alert... siap dia tak nangis kuat.... merengek je.... lepas2 tu.. bila nak susu je.. dia akan hisap jari dia.... sampai skrg... tgh2 malam.. mama mmg kena alert sendiri.. kalau tak... kesian anak mama.. kelaparan la dia.... dia akan nyonyot je jari dia bila lapar.
Skrg Hannah dah 6 bulan ++.. dah pandai merangkak.... pas tu.. kalau dia nak susu... kalau tak nampak mama dia mcm gelisah je.... tp bila mama muncul terus dia mcm memanggil2 mama...
mcm nak bg tau la... mama, saya lapar la... nak susu!!! pas tu kalau mama pusing balik.... mmg dia bising la..

Hannah ni manja sikit... tak boleh tinggikan suara kat dia.. nanti dia nangis. Penah hari tu mama terjerit bkn sbb marah Hannah tp sbb ang buat apa tah.. mama menjerit.... Hannah terus menangis sbb ingat mama marah dia....

Mak Teh Hannah pun penah saje2 test marah Hannah.. Hannah nangis sedih n muka cebik... sian Hannah.. jenuh la mama nak kena pujuk Hannah. Mak Teh pun lepas ni takut ler nak ngusik Hannah dah.... tp tak pe... Mak Teh kan dah belikan Hannah byk baju masa dia pi US hari tu... dapat la Hannah merasa pakai baju branded... Kalau mama.... mmg tak beli la.... mahai oo..kat sini....






2 comments:

Erna said...

comeinya Hannah!!!! wah!!! now both of them minum BM la ek...good! good! hehe

Marisa said...

hai erna.... a'ah... both minum.. tp abgnya minum sikit2 jek.... bila ada stok EBM yg dah dkt2 nak masuk 3 bulan... so bg abgnya minum. tak byk.. sehari sekali jek.... tp la ni susu tetiba sikit plak.. sbb mkn ubat selsema.... hm.. camana nak maintain bg dua2 minum nih....