Tuesday, February 26, 2008

Lulus 6 months exclusive breastfeed

Wah.... baru la aku rasa keseronokan ada blog sendiri ni sbb boleh share kegembiraan aku ni. Ahad lepas, 24/2/08.... genap la 6 bulan aku menyusukan Hannah.... exclusive tau.... Aku harap sgt dapat mencecah sekurang2nya sehingga 2 tahun.... insyaAllah boleh... kena yakin n berusaha untuk itu...



Dah 3 hari aku bg Hannah Papaya Puree... ok la.. dia makan walaupun buat muka pelik. Hari ni aku bekalkan pisang. dah pesan kat pihak nursery mintak lecekkan dan letak sket BM. Sebenarnya smlm dah lecekkan.... tp pagi ni tgk2 dah lebam kaler dia.... ishh.. cam tak cantik jek.... so tu yg mintak cikgu dia lecekkan.



Aku tengah plan hujung minggu ni nak cari slow cooker la... utk memudahkan buat bubur nasi kat Hannah. Anak dah start makan ni.. kena usaha lebih sket la....

No comments: