Friday, February 29, 2008

Penangan Astro Oasis


Kalau korang perasan biasa waktu2 dkt2 nak solat... ada zikir2 munajat kat aosis. biasanya dulu pukul 7.00 - 7.30mlm.... then.. 8.00 - 9.00malam.... (skrg timing dia kol 7.30 - 8.00; 8.30 - 9.00pm)... biasanya time tu TV hakimi yg conquer.... dia suka sgt dgr zikir2 tu.. ada few zikir yg dia dah hafal. Alhamdulillah...

paham2 je la.... kol 8 tu berita.... so.. hubby masa tu dah dkt sebulan tak dgr berita. kitorang dok pikir2... camana nak buat. dia mmg mcm tau je timing tu ada zikir2....

at last.... hubby pun beli 1 TV kecik (14".. yg brang dr China ke.. Korea je... yg murah2 gitu... dlm Rm200 kot utk dia... so.. kitorang p beli VCD zikir munajat Munif).... lega la skrg... dia dah tak kacau TV kitorang lagi... lepas ni kitorang plan nak carikan VCD yg bermanfaat dan boleh belajar....

fav. activity dia.. tarik tilam kecik.. lepak dpn TV kecik sambil baring dan minum susu....



1 comment:

Ms Lola S. said...

ala comelnye anak ko ni......