Wednesday, February 27, 2008

Tipah tertipu!!

Eeeiiii.. sabar je lar aku smlm.... notis yg aku dpt kata electricity tak dak seharian tu rupanya dah ditarik balik.. tp kami tak diberitahu tentang cancellation itu.. cuma kedai2 kat kawasan rumah je la tau.. aduhai.. kalau ku tahu tak jadi.... tak de la susah payah aku mengusung EBM ke rumah mak... dah tu penuh 1 freezer dgn ice..... habis segala stok kitorang perabih last weekend. dah rasa mcm budak gemuk pun ada.... bayangkan hari ahad tu mkn daging + ayam.. eeii..... sungguh tak berkhasiat mkn daging2 itu.

apa pun.. harap2 EBM aku selamat di rumah mak....

2 comments:

Ms Lola S. said...

ish, tnb mana yg buat lagu tu?

Marisa said...

ye.. betul la... ms lola kan warga TNB.... kena masukkan dlm manifesto la.... suruh consider kami para ibu yg sungguh committed menyimpan EBM