Thursday, September 10, 2009

Geram

Geram sangat ni.... tapi bulan puasa.... kena banyak sabar...
Aku ada la kan beli barang-barang online ni.... Pagi tadi aku call post office mintak cek kan barang tu dah sampai ke belum.... Aku bagi tracking no. Bila dia sebut nama aku pada parcel tu.... confirm la barang dah sampai... kalau tak camana dia tau nama aku kan?

Tengahari orang yang in-charge bahagian ambik surat pi la ambik... tengok-tengok tak de parcel aku.... Yang ada surat-surat dan barang-barang orang lain... Aku tak puas hati ni... apa lagi... call la post office tu balik... memang la dia kata ada parcel tu.. boleh ye dia kata baru sampai.... Eeeiii... geram betul la.... Menipu tak tentu hala.... buat keje camana.... patut la banyak kes surat hilang la... tak sampai la...

Dah la esok Kedah cuti.... dah tu Sabtu dengan Ahad company aku lak cuti. Aku memnag hangin betul la dengan orang post office yang terhegeh-hegeh ni....


3 comments:

~ As ~ said...

mesti report dengan org atasan tu, saya pun pernah kena, trs report org atasan, dahlah saya ni rajin beli barang online...

Anonymous said...

sabar2 cik marisa.... beli apa tu online...? kuih raya ke...

Crazee Choc's said...

As,
marah takat tu je la....malas pulak nak report2 ni

Nelcy,
hehe... kasut anak....