Monday, September 28, 2009

Selepas cuti raya

Hari ni hampir-hampir nak MC. Semalam seharian sakit perut dengan sakit balakang... badan masuk angin.... sampai pukul 3 pagi tadi dok sakit2 lagi. tido pun tak nyenyak. tido.. bangun.. tido.. bangun... mujur bila jaga pukul 6.30pagi dah rasa lega sikit cuma sakit kat perut ada sikit-sikit lagi.... kalau tak... MC la jawabnya..

Banyak nak cerita fasal raya ni... sampai tak tau nak mula kat mana... Entry lagi satu la baru nak citer fasal raya.... letih sungguh.... berjalan merata. Mau tak letih....

Hari ni tak berapa nak ada mood buat keje.. Bos pi visit staff sbb ayah dia meninggal.. so tak la terlalu bz lagi.... tengah dok panaskan anjin ni.....

Dok tengok-tengok gambar raya kawan-kawan dalam facebook sambil menyelak kerja-kerja.

2 comments:

knv said...

woih mek! kabare? bila due? nanti akak belikan baju baby nak tak? :P

Marisa said...

knv,

halu... due lambat lg... hujung bulan 3.... wah... belikan baju baby.... boleh... boleh.... nanti i roger u.... tunggu time sale kan..