Tuesday, November 3, 2009

Bunian

Akhirnya semalam tamat cerita Sumpah Bunian... Hehehe.... cerita tahyul..... tapi aku suka tengok.. sebab comelnya Nora Danish tu.... pas tu suka tengok pakaian orang-orang bunian tu.... putih suci je....

Elly Mazlein lak walaupun gedik... tapi dia juga comel.... muka dia klasik gitu....

Time tu aku ala2 tengok TV sambil lipat kain atau kemas2 meja.... tu yang selalu sempat je tengok.... cerita tu pun habis awal ... pukul 9.30... so perfect timing la untuk tengok...

Sebenarnya aku selalu juga terignin nak jumpa orang bunian.... dulu room mate penah cerita fasal bunian-bunian ni.... tapi dia tak percaya... tapi ada satu kejadian tu yang berlaku kat dia buat dia percaya.... apa-apa pun.. wallahualam....

Hubby pun sama masa kecik-kecik.. umur dalam 5 tahun kot.... penah hilang dalam rumah..... satu kampung cari.... padahal dia ada je kat dalam rumah....tempat lipat sejadah.... kononnya orang bunian sorokkan dia... ntah ye ntah tidak... tau2 je dia macam baru bangun dari tido.....

Hari ni ada cerita baru nenek kebaya... tak de rasa nak tengok pun....tp tak tau la....kot2 di hujung2 nanti suka pulak

4 comments:

Fid said...

bunian?ko nak jumpa??aku tak nak!
hahahaa

~ As ~ said...

oh cerita nenek kebaya tu lah yg byk kontroversi kemban2 bagai tu...

Marisa said...

Fid,

aku teringin je... tgk dlm TV cam lawa jek. hehehehe..... gilos!

As,
ye ke? tak tgk pun lagi sbb pelakon dia mcm biasa je...

mamalisa said...

weh aku pun suka tgk citer tuh! yg episode akhir2 tu x nak miss!