Sunday, November 8, 2009

Idola Kecik

Semalam sempat melayan Idola kecil. Tak rancang pun sebenarnya..... sambil2 gosok baju.... malas nak layan cerekarama walaupun tau ceta dia mcm best jugak.... sebab nak tido awal.. kalau dah layan cerekarama tau je la. kol 12 baru boleh tido kang...

Boleh tahan jugak la suara budak-budak tu... Ish... kecik2 dah pandai menyanyi... menari.....
Kalau boleh la.... aku tak nak la anak aku berada atas pentas macam tu... hishh.... mengongkong betul. Tapi.. aku tak suka la kecik2 dah biasa pergaulan bebas laki perempuan. Sungguh tak suka. Kolotnya aku! Pedulik!

1 comment:

Mrs. H said...

Sist, kita serupa la.. Sgt tak suka budak2 itu terkinja2 di pentas itu.. Sungguh banyak dugaan ibu bapa sekarang.. Oh anak2ku..