Monday, November 3, 2008

My best friend's wedding...

Rasa happy sangat... at last my best friend jumpa prince charming dia..
Dah lama kami kenal.... dr thn 2006 lagi masa mula2 masuk matrik.. kami 1 rumah....
Sama2 ambik accounting... sama2 hadapi susah senang zaman belajar dulu.... pi pasar malam sama2.... usha2 mamat yg kami suka tgk rupa dia.. hehe.... gedix... gedix... ala.. bukan betul2 pun.. suka2 je...
paling diingati masa final year.. kami punya kelas audit habis 12 tgh malam... aduh.. apa kejadahnya kelas 12 tgh malam baru habis....

Ude ni suka sgt tgk ceta hindustan... dari dulu lagi dia dok kata nak kawin dgn org mcm Shah Rukh Khan (masa tu zaman kegemilangan dia la). Nak pi Bollywood la.... kehendak Allah.... diperkenankan doa kau Ude... akhirnya bertemu jodoh dgn Razman (Indian Muslim)...

Ni la wedding paling best rasanya. Mcm reunion.... maklum la dah lama tak jumpa kawan2....

Excited sampai pejam mata... tak pe la... janji pengantin cun
Lagi gambar excited... Nora tgh lari2 nak ambik gambar dgn kami
Dr kiri: Mona, Nora, razman, Ude, Shada, Kak Id, Ziati, Fuzah
Kami accompany Dina yg tgh makan.


Yg tgh2 tu Nora.... room mate aku (selama 4 thn).
Yg duduk tu cikin.. yg kanan sekali hubby Cikin. (depa bercinta dr form 2 rasanya)
* Semoga perkahwinan Ude berkekalan hingga akhir hayat.. Amin







3 comments:

mimielola said...

Wedding kat mana ni?

Marisa said...

wedding ni kat Setapak ... aku explain tak habis. rushing... tgh byk sgt keje

Erna said...

weih!! tu kak shada ek??? lama giler tak jumpa dia..