Tuesday, July 21, 2009

12 @ 14

Dah lama benar tak update blog.... bz la kengkononnya tuh!

Last weekend aku pi KL... as usual visit PIL. Kalau pi KL macam dah tak dak tempat lain nak pi..... Hakimi sik ajak pi Zoo Negara... Gambar pun tak ambik sebab asyik pi je.... gajah tu pun ingat lagi muka kitorang agaknya....

Lepas pi zoo tu... aku pi OU jumpa kawan lama..... makan2 kat Johnys.....

Lepas balik OU tu yang best tu.... aku pi Munawwarah. First time tau.... Aku excited giler.... tambahan anak2 dah keletihan tidi dalam keta....
Mula-mula masuk salah kedai. hehe.... muka excited.. masuk2 macam tak tau nak buat apa..... rupanya kedai tudung kat sebelah dia.... Masuk je kedai tudung tu... tengok orang ramai.. tudung banyak. Oh! Sungguh teruja. Tengok SA dia comel-comel je.... dari satu meja ke satu meja aku singgah.. siap bersila atas lantai menerai tudung.... ala2 gaya orang jakun. hikhik.... lama weh aku kat kedai tu.. sejam setengah ada kot..... siap lepas sejam dapat panggilan hangit dari mr. hubby bagi tau Hannah dah jaga nak mama.... Hakimi nak kencing la apa la.... lepas je masuk blik air dalam munaw tu... tetiba dia kata ... mama.... nak be***.... hmmm... sabar je la..... memang dah tinggal tanda..... akan datang lagi la maksudnya tu :P



apa ada di dalam?




wah... macam banyakkan? tapi sebenarnya tu adik-adik aku order sekali... hehehe


2 comments:

mamalisa said...

mak aii..borong yer..aku org KL pun x pakai munawarah ..

mamaDhea said...

teringin nak beli munaw sehelai dua.. tp kt JB takdak kedai dia.. uhuhu