Friday, July 10, 2009

Jumaat

Pagi tadi.... sampai ofis... sempat duduk sekejap... minum milo aku bergegas follow team menziarah member ofis yang baru kematian ayahnya pukul 8.30malam semalam. Ramai juga orang.... arwah merupakan seorang cikgu.... Suasana pagi tadi tenang je....
Sempat la tengok jenazah dibawa masuk ke dalam van..... suasana hening sekali. Anak perempuan arwah menangis tapi antara dengar dan tidak....
Aku cuma baca fatihah berkali-kali.... macam-macam perasaan dalam hati aku.. Macamana perasaan ahli keluarga..... betapa sibuknya menguruskan jenazah... macamana pula kalau aku yang menyambut ajal dulu.... semua perasaan bercampur-campur dalam fikiran aku.... Ya.. mati itu pasti.



5 comments:

mamaDhea said...

alfatihah utk arwah & takziah utk ahli keluarga beliau..

mslvoe said...

alfatihah

zarin said...

alfatihah...
I baru je kamatian SIL May hari tu. Sedih sangat rasanya tambah lagi her only son baru je std 1. Now MIL yg jaga.

Helena said...

alfatihah.........

Bling Queen said...

hi sis...

for high quality tudung ala-ariani/munawarah,singgah lah my blog.