Thursday, January 14, 2010

Cinta Balqis

Sekarang ni memang tengah demam 'Cinta Balqis'.... cerita tu sedih betul la.. ditambah dengan lagu yang shahdu (tapi bila terbayang muka Ray yang nyanyi.. terbantut sekejap)...

Kalau tak sempat tengok kat rumah..... memang terus download esoknya.... sekarang ni pun saje je lipat kain masa ceta tu... hehehe.. alasan.

Tak boleh tengok la Hassan tu.... kesian... dengan mak Biah lagi.. aduhai.... sedih la...

Rupanyakan... ceh.. baru tau... Mar dgn Mukhris tu anaknya Hamidah Wahab. Masa Tuan Baharom nak kawin lain.... dia memang tak kisah kawin dengan janda. Cumanya Janda tu tak boleh ada anak.... tu pasal la Hamidah wahab tu bagi kakak dia jaga dan bagi tau kata tu anak sedara dia. Sebabnya Tuan Baharom tak mau ibu tiri kepada anak dia, Ezany ada anak lain sebab tak mau harta terlepas kat tangan orang lain. Selalunyakan ibu tiri mesti lebihkan anak dia sendiri. Sebab tu la si Hamidah Wahab ni protective sangat kat anak sedara dia... rupanya anak dia snediri....

Ishh.. tak sabar nak tunggu hari ni dengan esok... aduhai...

p/s: masih tak boleh tengok rupa Hassan yang kesedihan semalam


5 comments:

maya amir said...

marisa : saya dh lame terlepas cite cinta balqis ni..frust tul.. sian kat hasan.. adoi yai ade lagik ke manusia sabar mcm hasan tu kat dunia nih..

zarin said...

adoiii marisa, i pun sama mcm maya..lama betui tk ikut citer ni..tengok masa awal2 dulu jek

mamalisa said...

aku pun dpt tgk ujung2 jer sebb blk lambat.laki aku jer pengikut setia dia pun sedih dgn watak hassan tu.dah abis pun.

Ms Lola said...

ya allah, berbelitnya cerita

Marisa said...

maya,
i pulak awal2 tak tgk.. dah tgh2 baru tgk...

zarin,
i tgk dah akhir2 ni ha...

mamalisa,
aku online jek kalau tak dan tgk kat rumah....

ms lola,
ceta dia tak ler berbelit sgt.... may be ko tak tgk kot...