Sunday, January 31, 2010

I want Usana Biomega for FREE!!

Hmm.... mula-mula ingatkan tak tutup tarikh penyertaan ni sebabnya tak perasan pulak ada contest ni.... memang dlm hati ni ada juga plan nak beli biomega tu lepas terbaca entry yang mrs. imran buat satu ketika dulu... ala... yang ada keratan akhbar tu....

Hampir-hampir terlupa hari ni adalah last day penyertaan tu... tadi masa pegi hospital untuk monthly check-up baru perasan yang hari ni 31/1/2010. Masih sempat lagi...

Kenapa ek nak Usana Biomega tu....ni... insyaAllah menyusukan anak saya anggap satu kewajipan untuk saya... maka saya rasa amatlah perlu untuk mengambil vitamin tertentu untuk kebaikan anak saya... sebelum-sebelum2 ni... memang pernah ambil fish oil.... tapi yang dibeli di farmasi-farmasi. Saya sendiri pun tak tau apa bezanya... Oleh yang demikian saya rasa saya perlu dapat Usana Biomega tu secara percuma supaya saya boleh menilai untuk membeli fish oil yang mana sehinggalah tamat tempoh penyusuan selama insyaAllah 2 tahun dan kalau boleh lebih lagi.



No comments: