Friday, January 1, 2010

Happy New Year

Masa mula-mula pindah Kedah dulu....saya amatlah terkejut kerana seumur hidup rasanya tak pernah lagi tak cuti setiap kali 1 Jan... saya sungguh pelik... tapi lepas 3 tahun berada di Kedah.... 1 Jan sama seperti hari-hari lain... bekerja seperti biasa.

Azam tahun baru? Saya sentiasa berazam dalam hati untuk sesuatu perkara... tidak pernah manunggu tahun baru untuk memulakan sesuatu yang baru.... Bila-bila masa saja saya akan berazam...

Tahun 2009? Hmm... tiada banyak up & down.... cuma saya pregnant tak disangka-sangka.. Alhamdulillah....

Tahun 2010? InsyaAllah bakal jadi mom of 3 hujung March nanti. Semstinya saya mesti meneruskan tradisi to full breastfeed my baby... Hopefully sampai 2 tahun setengah...

Belanjawan 2010? Sangat ketat... dengan keadaan company yang tak berapa seccess.... insyaAllah pasti ada rezeki untuk setiap anak... Hubby ada lagi 3 semester to complete master.... so... masa untuk bersuka ria tu kurang la sikit....

To all... happy new year... semoga lebih bersemanagat menjalani hari-hari mendatang....


2 comments:

abrahyn said...

wahhhhhhh peknen ek skrg...syukur...mudah2an semua selamat ye

zarin said...

olla!selamat tahun baru :)
ooo due hujung march ye?
tk sabar pulak nk tengok baby baru ni ;)
mudah mudahan semua berjalan lancar ye!