Wednesday, January 28, 2009

Continue boikot

Wah.. aku sangat suka akan produk ni.... Tambah2 sekarang kan org tgh pakat dok boilot US.... Maka.... inilah jawapannya..... Skin Food.....

ni bukan la brg2 yg aku beli.... jumpa kat google.... aku suka skin care dia je... cosmetic tak berapa...


Ni bukan gambar aku ambik gak.... tp tu la bedak yg aku beli n cleasing foam tu aku penah guna

Selalunya aku beli bedak Revlon atak L'oreal... boikot punya pasal.... maka inilah alasan nak beli bedak Skin Food... packaging dia je punya la comel.. I suka....

Sebelum ni dah penah beli pencuci muka dgn moisturizer dia.. Tapi masa tu blm ada blog.. tak leh la nak story2.... Dia punya pear essence pun best.

Ni sambung beli balik..... Aku beli Skin Sood Spot Serum.... Mula aku dah ada sekt2 pigmentation... so kena la apply krim sket... baru pakai 3 hari dah nampak pudar la.....

Pencuci muka dia aku beli yg Grape Seed.... pun best....

Oh! Adakah ini alasan utk beli lagi barangan Skin Food..... Hmm....

Aku ni punya la excited pas tu tetiba jek dok ramah2 dgn SA tu.... mcm2 sampel aku mintak. hehe.....

4 comments:

Ms Lola said...

A ah.. skin food ni mmg menarik packaging dia! Dan kulit ko mmg putih licin berseri bak sutera (apa lg aku nak tulis?)

MS said...

wah wah wah
terus mak tergoda. mak pun dah start pigmentasi kat muka hu hu
boleh laa buat ku lawatan ke skin food ituh

Crazee Choc's said...

mimielola....
licin bak sutera? ish2..... mcm tk logik je?

mama adib...
saya first tiem beli produk utk pigmentasi.... dan mmg berkesan la dgn saya... tp mahal sket pd saya, Rm76 (30ml)

MN said...

skin food ni kan pernah bau apa ntah dulu nih..sedap!
tapi tak pernah try lagi.