Friday, January 30, 2009

Masalah

Aku mmg tensen tau.... Kat ofis aku internet depa limit guna dr kol 12.30 sampai 2.30 jek... time tu la aku sibuk nak blog hop.... facebook....baca paper....nak makan lagi.. mana cukup.. sudahnya blog aku terbengkalai.... kat umah? ada internet.. tp kononnya bz memanjang.. Pas tu asal aku masuk bilik jek nak guna internet.. anak2 aku pun sama2 la sibuknya.....



Nak mintak kat bos utk ada internet sepanjang masa... apa lak alasan nak bg?



"Bos... saya nak mintak approval guna internet supaya senang saya nak upadate blog n blog hop!" Ada berani ka aku nak ckp mcm tu.... Nehi......



Kedekut betul la depa ni... bg limited ka...full ka.. bukan ke bayar sama jek.... bengong! nak suruh buat keje sepanjang masa la tu! bohsan!

4 comments:

Ms Lola said...

Ya, tak lain tak bukan, mmg nak suh mengadap keja aja!

MS said...

loo kasihannya

cakap kat bos gini ;
bos bos customer kita kan,
selalu complaint kalau saya tak update blog

cysev3n said...

aku sokong sangat la yg mama adib suh tulis tu.. kakakaka..

Crazee Choc's said...

mimilola,
tu la pasal.... boring2...

mama adib,
u mmg kellas....

yan,
hahaha.. nanti aku ckp gitu kat bos