Thursday, January 1, 2009

Happy New Year 2009!

Happy New Year everybody…. Dah 2009. Cepat betul masa berlalu. Teringat2 lagi aku 10 tahun yg lepas aku masih kat university…. Masih muda….masih dara. Dah tua rupanya aku ni… Kadang2 rasa mcm tak percaya pun ada…. 10hb ni budak2 batch aku buat reunion…. Rasa mcm nak sangat pegi……tapi nak balik ke KL tu.. bukan lah dekat tambahan kos pi balik makan ratus2…. dah pi KL tu tau je la…. mesti nak singgah sana sini…

Kalau sebut jek tahun baru…. Sinonim la dgn azam2 baru masing2. Dr kecik aku mmg tau 1 Jan adalah public holiday….. dari aku sekolah rendah… sekolah menengah… kat U, tempat keje dulu….tapi semenjak dok Kedah ni aku baru terasa sesuatu yg pelik sbb kena keje…..
Azam aku utk 2009 ni:

1. Nak turunkan 5kg berat badan
2. Nak mulakan balik aktiviti baking membaking (Padahal kat umah ada convection oven jek)
3. Kontrol diri dr shopping (bak kata laki aku…. Shopping complex jauh…. Tp la ni online la pulak)
4. Nak cantikkan sket blog aku yg hambar ni
5. Continue pam susu until 31/12/2009 (but.... my doter genap 2 thn on 24/8/09).. saje nak lebih2 sket...
6. Saving utk tadika + sekolah anak2

That's all! Yg. no.6 tu harapan tinggal harapan sbb increment ciput! harap2 ada la rezeki kat tempat lain....

2 comments:

mamaDhea said...

selamat tahun baru.. may all ur wishes come true...

mrs noba said...

selamat thn baru...
insyaallah, moga2 dipermudahkan!