Thursday, June 18, 2009

Hmmmmm.....

Tadi masa pi surau... walaupun tak boleh solat.. pi juga untuk cuci muka. Lepas-lepas cuci muka masa nak tunggu muka kering dan na pakai moisturizer ada la 1 group ni dok sembang apa tah. Biasa la.... sambil2 tenyeh moisturizer aku tegur2 la juga depa yang pun sama tengah touch up muka....

Sambil depa dok ceta-ceta tu terkeluar la.... depa dok kata ada la orang tah sape kata aku ni gemuk. Aku pun balas je la... hmmm... dah orang ke 999 kata macam tu.... Aku bukan la kecik hati ke apa ke... dah memang betul. Tapi apa kena mengena... apa yang sibuk sangat. Biar la aku gemuk ke apa ke.... eeeiiii...


4 comments:

CY3.5 said...

biasa la nyah.. bab2 ni sapa pun bley terguris ooOOoo..

~ As ~ said...

"gemuk pun bkn minta duit korang"... - ini jawapan aku

Marisa said...

CY3.5,

Saya tak terguris sbb paham sendiri... cuma rasa isshhhh.. sibuk tau. kalau org terdekat tegur mmg kisah sbb biasa la gurau2

As,
Betul la.... kang kita lawa sgt pun org jeles juga... hehehe

Abrahyn said...

hish, takpe...biaq pi ape org ckp...
for me gemuk tu lambang kebahagiaan!!kalau org tegur, i ckp my hubby bg cukup makan...hahaha