Thursday, August 28, 2008

PEACE!!!


Peace everybody..... hehehe.....

Kedua2 anak aku mcm tetau je isu terkini kaum2 ibu sekarang nih....

4 comments:

Ms Lola said...

Alahai Hannah pon nak peace ka? CUTE!

Yan said...

alalalalala... comelnya... Zeri peace dalam lobang idung dia saja.. tak tergamak mak nak amik gamba.. kah kah kah..

mamalisa said...

Babe,
Sempena ramadhan ni aku susun sepuluh jari pada ko dan semua blogger, maaf kalau ade salah kata di alam maya nih yg boleh menyinggung hati korang ke..ampun ye..0-0..semoga berkat ramadhan dimakbulkan segala doa kita padaNya dan hidup lebih dirahmati..amin

+++

Kiss to ur kids..muaahhsss..cute banget!

Marisa said...

lola,
hannah ngikut je apa org buat. paling dia gemar letak jari kat mulut suruh senyap.

yan,
budak2 buat gitu cute apa?

mamalisa,
aku pun sama...
lama tak jumpa ko