Monday, April 27, 2009

Nak kurus

Apa la nak jadi dengan aku ni... lepas beranak anak no. 2... badan naik mencanak2.... kawan2 semua tegur... mak aku pun kata benda yang sama..... sampaikan adik ipaer aku ingat aku pregnant. Last month aku pi rumah kawan aku. Mak dia pun tegur aku gemuk.... Memang sungguh bagai dikata.

Masalahnya susahnya la nak diet.... Selera makan aku buas. Kalau kat ofis tu asyik lapar je. Dari dulu aku dok kata tak nak makan malam.. tapi makan juga. Bukan senang... sebabnya laki n anak aku turut makan. Takkan aku nak tengok je? Aduhai.....

Aku juga kena buat crash diet..... semalam dah plan nak puasa.. tapi tekak lak perit... terpaksa la pulak nak kena minum air kosong banyak2.... aduhai... susahnya nak kurus..

Semalam nampak Aizat kat konsert Jom Heboh (dalam TV je pun).... punya la kurus. kuat sungguh semangat dia.

Tengok Siti pun dah makin kurus. Aku juga yang tak kurus-kurus.... huhuuu.....


9 comments:

MN said...

mari kita kurusan badan!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

mslvoe said...

sha pun xkurus kurus.. uwaaaaaaaaa

Unknown said...

huuu saya pon makin naik badan skrg ni. sangat2 naik! bila laaa nak kurus nih.

Crazee Choc's said...

mrs noba,
mari.... (tp nada tersipu-sipu)

mrs lvoe,
kadar metabolisme kite sama makin menurun

zety zin,
ntah la.... kita serupaa....

pinkytoe said...

hangin nye aku dengan entry ko ni. aku yg bayar riban riban kat HL and gym ni pun masih lagi badak. Oppss bukan salah HL and gym yea..aku sendiri yg sengal...

Crazee Choc's said...

pinkytoe,
huhuu....mmg habgin la tambah2 kalau byk baju dah sendat... stress tau!
tapi so far aku tak kuarkan duit lagi la untuk kuruskan badan

SuE KasSiM said...

memang mon..aku x nafikan nk kurus mmg susah..cubala..selalunye mula2 susah..tapi wat la sikit2..kuatkan semangat..bukan apa.. BF sebenarnye makan byk kan..aku ikutkan pun makan byk..maybe sbb lifestyle aku dh berubah lepas kawen tu yg lagi satu membantu..lifestyle apa itu?? haha nanti la aku email..eh apsal aku nak email kau asik bounce je?? ader email lain x?

Crazee Choc's said...

sue.. apasal kena bounce ye.... pelik tol la

HALALDAGANGNET said...

A renowned slimming programme which has
established for 15 years in Malaysia and approved
by Ministry of Health Malaysia. Result assured,
loss about 2kg/week. Balance Menu/Diet provided.
Now, with colloboration with Goverment of Malaysia
under Govt. staff health programme, we offer up to
15 years installment specially for goverment staff
(permanent) or contract (up to Head of Department
approval). Act now..Myself had lost 15kg in2
months...message me for detail...0123589058..we
can set appoinment for you for detail health check
i.e body fat,cholestrol and also for consultation.
Hurry...non goverment staff we also have 12 months
interest free for CIMB and Maybank Credit Card
User..all our product is halal. Please forward to
your friends/family who serious to lose weight.
Thanks and regards.