Friday, April 17, 2009

Nurul Syukor

familiar kan nama Nurul Syukor tu? Make up artis ternama.... dia ni juga la yang selalu make up Siti Nurhaliza.

Selama ni aku ingat dia ni pon***.... tapi lepas tengok Wanita Hari Ini Isnin lep(kan MC kan hari tu).... aku rasa pelik sebab suara dia kenapa macam perempuan ye?
Dressing dah macam lelaki.... rambut pendek semua macam lelaki.... badan pun macam lelaki. Yang buat aku konfius suaranya. Lontaran vokalnya macam lembut je.... macam suara perempuan je..... Ishhhh..... aku sungguh konfius.


3 comments:

Ealyie said...

pssst...
anak sedara dia dulu classmate den kat Upm.
Dia mmg lelaki nyahhhh...;)

Pink Mama said...

Dia pompuan jadian...adik I selalu deal ngan dia sebab adik I keje dengan magazine perempuan. :)

Marisa said...

ealyie,
wah... boleh mintak diskaun tu...

pink mama,
tp pelik ye sbb suara dia pun cam pompuan