Friday, April 3, 2009

Perang poster

kata byk keje.. sempat blog lagi... Aiyak.. very fast one maa..... lagipun kang jam lak otak aku.

On the way dari rumah ke ofis aku penuh poster2 pilihan raya kat Bukit Selambau. Kalau masa pilihan raya tahun lepas cuma ada poster BN, PKR, parti bebas..... tapi yang kali ni... bermacam-macam poster. Ada cap kapal terbang, bas, basikal, ikan dan macam-macam lagi la. bayangkan la 15 parti bertanding....

Bersepah-sepah kat jalan. Ada 1 parti tu kesian buat poster guna kertas je..... bila hujan... habis lunyai...

Aku dah plan nak bawak kamera ambik gambar.... pagi tadi kelam kabut.. tertinggal juga.

Ok... sekian sahaja lintas langsung dari saya....

4 comments:

Meera said...

ye ke, pakai kertas je....alamak budjet sungguh! cian....

sayangibu said...

aiyooo...dah mcm pilihanraya kampus jek pakai kertas...hahhahaa

Marisa said...

meera,
ye.... bila kena hujan lunyai... ala.. ni parti bebas....

sayangibu,
tu la pasal... cuma depa punya printed colour la

Meera said...

parti bebas...no wonder.
biase lah, dia takde org kuat kat belakang....

takpe, at least dia berusaha..caiyok!