Saturday, May 16, 2009

Hakimi turn 4

Alhamdulillah..... today Hakimi masuk 4 tahun. Macam tak percaya je Hakimi dah besar.... dah masuk tadika pun.... teringat2 lagi masa Hakimi kecik2 dulu...

Hakimi pun macam budak besar je.... dah pandai komplen kata mama beli baju besar kat Kimi.... (ye la... Kimi kan nak membesar..... kang beli baju muat2 pakai sekejap sangat. Kasut raya Hakimi pun dan pakai 4-5 bulan je.... lepas tu nak masuk kaki pun tak boleh dah.

Hobi Hakimi sekarang tengok Playhouse Disney. Sampai mama susah hati la.... Siap mama ugut2 Kimi lagi nak jual TV kalau Kimi noti.

Hakimi ni kelebihan dia menghafal.... cepat betul dia mengingat. Buat masa ni Hakimi dah lancar baca Al-fatihah, Al-Asr, Allahummaftah-alaina-, Robbish Rohli, Doa Makan, doa tido, macam2 la nasyid yang dia belajar kat sekolah..... rukun iman....nama2 nabi (tapi tak full lagi) etc....Alhamdulillah.

Mama harap Hakimi akan jadi manusia yang berguna.... berjaya di dunia dan akhirat. Tak pe la hakimi noti sket masa kecik2 ni... biar la mama letih lap makanan yang Hakimi tumpahkan.. letih melayan kerenah Hakimi yang macam2....janji besar nanti Hakimi jadi manusia yang boleh mama banggakan. Amin.

p/s: Happy teachers day too to all teachers!!!!


Welcome Hakimi!!!!


Hakimi @ day 1



Hakimi @ 5 months (sungguh montel)



Hakimi 1st birthday



Hakimi @ 2 years



Hamiki @ 3 years



Hakimi @ 4 years





11 comments:

rizza said...

happy birthday hakimi.. wei sedap nye tu... yummy...

::Umi Sufira:: said...

Happy Birthday Hakimi!;)

knv said...

sat-sat lagi naik pelamin terus! hahahahaha...

begitu cepat masa berlalu kan?

i missed my babies!!

happy besday hakimi!

mimielola said...

Selamat Hari Guru Hakimi!!! Nasib lah lahir masa hari guru :P.

p/s : Ni kalau jd cikgu nanti ni,.... double celebration la tiap2 thn...

HAPPY BELATED BIRTHDAY!

Marisa said...

Rizza,
TQ....

Umi Sufira,
Thanx

knv,
naik pelamin? kak non mmg pandai bergurau.
betul la....cepat sgt masa berlalu.

mimi,
sebelum aku bersalin... masa dlm labor room dgr sekolah berhampiran bising2 buat celebration hari guru

Mama Adib said...

happy bday hakimi

sodapnya ice cream.

semoga jadi anak yg soleh, bijaksana pintar n cergas sentiasa

Marisa said...

mama adib,
thanx

mamalisa said...

HAPPY 4th BIRTHDAY HAKIMI yang ensem..masa kecik cute..masa besar ni ensem sgt tapi kalau x tembun sgt sure lagi kacak...hehehe

semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya suatu hari nanti seperti yg mama & abah kimi harapkan okeh.

Marisa said...

mamalisa,
TQ very much...
Hakimi kuat minum susu. makan pun boleh tahan. that's why ler. hehehe

mamaDhea said...

happy belated birthday Kimi! ;)

Marisa said...

mama Dhea,
Thanks