Thursday, May 7, 2009

Training @ makan besar

2 hari training.... rasanya mau boleh naik 3kg. Makan je kejenya. Kol 10.30 makan.. kol 1 makan.... ptg makan lagi. Makanan sedap2 pulak tu.

Masa 1st day training tu mula biasa la kami ambik sket2 je la makanan... bila makan sedap... terus je bangun berkali-kali pi ambik. Boleh ye pagi hari pertama training aku makan 3 keping sandwich, dgn 4 keping samosa dia yg sangat la sedapnya dan juga nasi goreng kampung.

Next week aku ada lagi 3 hari training SAP. Sure makan sedap lagi. Pas tu mula la aku susah hati camana nak turunkan balik berat badan ni.

Dulu-dulu kalau kena training je mesti aku ngelat sebab anak masih kecik. Nak kena curi masa pam susu lagi. Kena sacrifice morning break dgn tea break. Skrg ni aku pam sekali je time lunch kalau pi training. Kat ofis je pam 2x.

4 comments:

::Umi Sufira:: said...

Amboi...seronoknya training ada makan2..I miss that moment...haaiii...

Crazee Choc's said...

Umi,
Nanti2 ada la tu....

mamaDhea said...

ala, naik sket je tu kan.. mesti buleh turun balik punyalah.. ;P

Crazee Choc's said...

mamaDhea,
aduhai... rasanya... metabolisme makin menurun la. Berat badan naik tak mo turun-turun