Sunday, May 24, 2009

Hannah @ 21 months

Yo!Yo!Yo! another 3 months to go!!!!
Alhamdulillah... masih full breastfeed. Cuma seperti entry yang lepas.... saya agak mengelat sebab Hannah tak minum EBM. Sanggup tu dia tunggu mama dia balik keje minum minum nenen.

Yup! Saya masih mengepam. 2x sehari.... kalau ada training je saya pam 1x sehari....
susu ok la.. so-so... dapat tak la byk sgt.... sekali pam dalam 4-6 oz.... tapi yang selalunya 4 oz je la.... Apa saya buat dgn EBM banyak? Yes! For Hakimi.... saya ni kita tandem nursing ke kalau macam ni? hehehe.....



Hannah yang suka melawa.. kusyuk memakai sample toner mama...



4 comments:

Ms Lola said...

Haish, dasar anak pompuan..... tgk le sat lag, listik, mekap ko mesti dia taram

Marisa said...

Ms Lola,
Tu la fasal... skrg ni brg2 aku semua letak dlm almari.... kalau dia nampak sibuk nak pakai.

::Umi Sufira:: said...

ala seronoknya lagi 3 bulan je....tahniah yer!:)

Marisa said...

Umi Sufira,
YES!U pun... lagi 6 bulan kan?