Tuesday, March 24, 2009

Grooming training

Company aku sekarang ni nak buat training grooming for all staff.... Ok la... aku suka je nak join training macam ni... tapi yang aku tak gemar training ni 2 hari.. ok la....part tak best.... on the 1st day.. sampai kol 10 malam. Sebabnya ada dining etiquettes.... part balik lewat ni la yang aku malas ni.... dah la Hannah sekarang tengah buat perangai tak nak minum susu dalam botol.. Dah seharian dekat nursery tak minum susu... kalau aku balik kol 11 malam.... jenuh la anak aku bertahan minum susu sebegitu lama.... tak sanggup aku.

Training di dibuat berperingkat bermula esok sehingga bulan 11. Sebulan dalam 2 session. Aku nak kena mintak permission bos bagi aku masuk slot yang akhir-akhir....
kalau tak kesian la kat Hannah. Ada ka budak-budak ofis aku suruh aku pi 1st batch ni.. jangan harap la aku nak pi. Lain la kalau training tu setakat sampai pukul 5.30 petang...


No comments: