Tuesday, March 3, 2009

Puasa juga....

Semalam, masa ambik anak2 dr nursery, teacher budak2 tu bagi tau la.... Hannah tak nak minum susu..... ntah apa mogok dia tah.. dari minggu lepas minum sikit sangat... smlm langsung tak nak minum. Kalau difikirkan.... dah lama sangat dia tak buat perangai tak nak minum susu ni. Pas tu ada la sorang teacher ni bg pendapat.... agaknya dah kena tukar ke susu tin kot. Hmmm... sabar je la... tu lagi tak logik punya solution.... dia tak tau agaknya budak2 menyusu badan bukannya nak minum susu tepung tu.... yg bg solution tu bujang lagi..... hish.... suka2 aja.

Bila kat nursery dia tak nak minum susu... balik2 keje je.... menerpa la dia nak nenen sbb seharian dah berpuasa. Harap2 hari ni Hannah ok la.... minum 2 botol pun jadi la ....

2 comments:

Mrs Noba said...

hihihi...berusaha nya cikgu tuh nak bagi solution :P

Marisa said...

tu la.. cikgu bujang... mana tau apa2.... konon membantu la tu....