Tuesday, March 17, 2009

Tudung

wah..wah.... hari ni aku pakai tudung baru..... baru untuk saya la... bukan baru utk owner lama dia.... hehehe.... bertukar milik je....

Puas sok fikir patut pakai ke tak.... sebab tiada keyakinan diri.... aku berasa yang aku pakai tudung T Munawwarah lg cantik.... (perasan je)

Hari ni pakai yang kelabu... Dr mula masuk kereta asyik dok belek tudung sampai la masuk kawasan ofis. Berkali-kali aku tanya husband ok ke aku pakai tudung ni.... Kalau ranking 1 - 3... dia kata aku pakai bawal ranking 1. Yg kelabu hari ni ranking 2.. yang tudung kelabu ranking 3.

Selama ni aku berasakan aku pakai tudung T hitam amatlah lawa. adakah aku perasan? atau laki aku yg saje je cakap macam tu...

Tapi.... setelah 3x Jumaat aku pakai Tudung T ni... mmg kepala aku ringan sampai ke petang. Sebabnya tak payah pakai anak tudung. Aku sekarang ni hari balik keje kena basahkan kepala.... Baru ke tahu puncanya sakit kepala selama ni.....

Kentut punya sorang mamat ofis aku... ada ka dia kata aku pakai tudung ni sama kata dgn lantai rumah dia. Brengset sungguh!

5 comments:

Ealyie said...

yela, tudung2 skrg 'meringankan' kepala.. dulu2 nak pakai scarft@serkup manjang.. almost 9-10 hours terperap dlm..
skrg, ala2 tak gheti dah nak pakai serkup tu..ekekekeke..

Mama Adib said...

ku pun cukup berterima kasih kepada orang yang mereka tudung yang amat menyenangkan dan mencomelkan diri kita keh keh

Marisa said...

ealyie & mama adib,
setuju... ada member ofis saya dulu pakai tudung kat ofis je... tu pun sempoi je.....ikat reben kat leher.... now dah pakai tudung proper... sbb adanya tudung2 mcm ni la

mimielola said...

ahahahaha.. kentut betul lah weiiii. tergelak aku

Marisa said...

lola,
tu la.. dia mmg kentut...ada saje nak kenakan org